1 Maand
Je hebt een specifiek spreekdoel voor ogen:
- een presentatie waar je naartoe werkt
- een speech die je wil schrijven
- het sollicitatiegesprek voor de job van je dromen
Zie dit traject als een instappakket, een boost of een kickstart.We gaan samen 4 uur aan de slag en werken aan je speaking skills, tackelen eventueel wat zenuwen of schrijven én oefenen je speech
3 Maanden
Bij dit traject is er al meer leertijd om te oefenen, de tips om te zetten in de praktijk en jezelf als spreker te ontdekken en ontplooien.Klanten die voor dit traject kiezen, kunnen via verschillende invalshoeken de beste spreker in zichzelf ontwikkelen:
- mindset van een succesvolle spreker
- storytelling elementen
- opbouw van een verhaal dat blijft hangen
- overtuigend en inspirerend communiceren
Wie boekte dit traject al?
- een consultant die zijn verhaal vlotter en overtuigender wil pitchen bij prospecten
- een politica die haar inbreng in de plenaire zitting met meer impact wil brengen
- een trainer die haar nieuwe presentaties voor klanten anders wil aanpakken
- een paramedicus die een nieuwe positie binnen het bedrijf kreeg en meer moet spreken voor groepen
6 Maanden
Als we samen 6 maanden aan de slag gaan, wees er dan maar zeker van dat we comfortzones stretchen en puntjes op de ‘i’ zetten.
Dit is jouw traject als je op verschillende fronten wil werken:
- eigen stem en spraak
- inhoud van je talk
- lichaamstaal
- mindset en zenuwen
- spreken met impact
- opbouw van je presentatie/verhaal
Kortom: een traject van brainstorm tot applaus.
Wie boekte dit traject al?
- een spreker die meer business wil halen uit zijn keynotes
- een politicus met een hart voor mensen die met zijn speeches nog meer wil verbinden en overtuigen
- een coach met grote plannen en een even grote spreekangst
- een schrijfster die met haar volgende boek meer in de media wil komen
12 Maanden
Wanneer je dit jaartraject hebt afgerond, kan ik je verzekeren dat je er stáát als spreker. Je weet wat je vertelt, hoe je dit het beste doet en weet je te onderscheiden van de massa. Thought leadership staat hierbij centraal: onderscheidend vermogen, gezien worden als kennisleider binnen een bepaald vakgebied. In een wereld waarin differentiatie op producten en diensten steeds uitdagender wordt, biedt thought leadership nieuwe kansen.
Wie boekte dit traject al?
- een bedrijfsleider die zijn product op de kaart wil zetten
- een onderneemster die een nieuwe start maakt en inzet op video en podcast
- een woordvoerster die zich nog te veel liet tegenhouden door drempelvrees en nu grote stappen zet als rolmodel
- een business spreker die zijn skills wil blijven verbeteren en verfijnen met zijn signature talk
Kick off your speaker journey!
Ik ga graag met je mee op pad.
Bij dit traject hoort een Vox Box ‘deluxe’